Skab kunde­oplevelser i verdens­klasse med adfærds­design

Invitation til gratis workshop

Kultur- og adfærdsdesigner Thomas Kjær kommer torsdag d. 27. oktober til Randers, hvor han giver et aktuelt indblik i kunders adfærd. 

Cases, inspiration og værktøjer

Thomas’ teori er, at kunderne ønsker opmærksomhed, opmærksomhed, opmærksomhed og han giver på denne workshop med adfærdsdesign indsigt i, hvordan du gang på gang kan levere mere end kunden forventer.

Denne workshop viser dig den direkte vej til en bedre bundlinje

Du får 90 minutter spækket med cases, inspiration og værktøjer. Du går hjem med svar på, hvordan du omsætter smarte pay-offs til konkret adfærd, der får kunderne til at anbefale netop dig.

Thomas Kjær
Kultur- og adfærdsdesigner samt stifter af Salesculture

Der udover får du:
5

En spritny værktøjskasse med de seneste, innovative adfærdsprincipper, som vil ændre din og dine kunders adfærd.

5

Kreativ formel til at udvikle kundeoplevelser, som jeres kunder husker resten af livet.

5

Et bombardement af spektakulære kundeoplevelser fra hele verden.

5

Kort intro til system 1 og 2 teori - kunder træffer ca. 90% af alle beslutninger emotionelt.

5

Introduktion til Peak-end-reglen. Vi husker ikke det samme som vi oplever.

5

Ideer til hvordan du kan styrke din spørge- og lukketeknik ved hjælp af adfærdsdesign.

De mange relevante indspark om adfærdsdesign kan også give god inspiration til din online markedsføring.

Det praktiske

56.46151599999999
10.044729999999959
Dato & Tidspunkt

Torsdag d. 27. oktober fra kl. 14.00 – 16.00

Agenda

Ankomst og netværk fra kl 14.00 – 14.30
Workshop om adfærdsdesign 14.30 – 16.00

Oplæsgsholder

Thomas Kjær Kultur- og adfærdsdesigner samt stifter af Salesculture

Pris pr deltager

Workshoppen er gratis, hvis du er kunde hos Webbureauet Infoserv. Ellers er prisen kr. 500,- excl. moms.

Sted

Webbureauet Infoserv ApS
Niels Brocks Gade 12, 1.
8900 Randers

Tilmeld dig
til workshoppen:

Skab kundeoplevelser i verdensklasse med adfærdsdesign