Skab kundeoplevelser i verdensklasse med adfærdsdesign
Invitation til gratis workshop
Kultur- og adfærdsdesigner Thomas Kjær kommer torsdag d. 27. oktober til Randers, hvor han giver et aktuelt indblik i kunders adfærd.
Cases, inspiration og værktøjer
Thomas’ teori er, at kunderne ønsker opmærksomhed, opmærksomhed, opmærksomhed og han giver på denne workshop med adfærdsdesign indsigt i, hvordan du gang på gang kan levere mere end kunden forventer.
Denne workshop viser dig den direkte vej til en bedre bundlinje
Du får 90 minutter spækket med cases, inspiration og værktøjer. Du går hjem med svar på, hvordan du omsætter smarte pay-offs til konkret adfærd, der får kunderne til at anbefale netop dig.
Thomas Kjær
Kultur- og adfærdsdesigner samt stifter af Salesculture
Der udover får du:
En spritny værktøjskasse med de seneste, innovative adfærdsprincipper, som vil ændre din og dine kunders adfærd.
Kreativ formel til at udvikle kundeoplevelser, som jeres kunder husker resten af livet.
Et bombardement af spektakulære kundeoplevelser fra hele verden.
Kort intro til system 1 og 2 teori - kunder træffer ca. 90% af alle beslutninger emotionelt.
Introduktion til Peak-end-reglen. Vi husker ikke det samme som vi oplever.
Ideer til hvordan du kan styrke din spørge- og lukketeknik ved hjælp af adfærdsdesign.
De mange relevante indspark om adfærdsdesign kan også give god inspiration til din online markedsføring.
Det praktiske
Dato & Tidspunkt
Torsdag d. 27. oktober fra kl. 14.00 – 16.00
Agenda
Ankomst og netværk fra kl 14.00 – 14.30
Workshop om adfærdsdesign 14.30 – 16.00
Oplæsgsholder
Thomas Kjær Kultur- og adfærdsdesigner samt stifter af Salesculture
Pris pr deltager
Workshoppen er gratis, hvis du er kunde hos Webbureauet Infoserv. Ellers er prisen kr. 500,- excl. moms.
Sted
Webbureauet Infoserv ApS
Niels Brocks Gade 12, 1.
8900 Randers